مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 08:272022-01-30اجتماعي

فارس من|تجهیز سوله «سامان سرای» شهرداری برای افراد بی خانمان/ گرمخانه موقتی است


فرماندار اهواز در رابطه با ساماندهی افراد بی خانمان در اهواز، گفت: با توجه به سرد شدن هوا مقرر شد سوله ای که متعلق به شهرداری اهواز است تجهیز و به مدت دو هفته در اختیار افراد بی خانمان شهر اهواز قرار گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه فارس من با  هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی  شده است و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد.

زنان کارتن خواب محلی برای اسکان ندارند یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

با توجه به سرد شدن هوا و وجود آمار بالای افراد بی خانمان خانم و آقا در سطح شهر اهواز ضرورت ایجاد گرمخانه بیش از پیش  احساس می شود.

مسعود فلاحی فرماندار اهواز پیرامون این موضوع در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، راجع به ساماندهی افراد بی خانمان در اهواز، اظهار کرد: با توجه به سرد شدن هوا مقرر شد سوله ای که در پشت سامان سرایی که متعلق به شهرداری اهواز است تجهیز و به مدت  دو هفته در اختیار افراد بی خانمان شهر اهواز قرار گذاشته شود.

وی با اشاره به تامین پتو و موکت مورد نیاز برای سوله از طریق هلال احمر استان، افزود: این محل تقریباً برای 30 تا 40 نفر تدارک دیده شده است اما در نظر داریم برای سال آینده مکان را بیشتر توسعه بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|تجهیز سوله «سامان سرای» شهرداری برای افراد بی خانمان/ گرمخانه موقتی است

فارس من|تجهیز سوله «سامان سرای» شهرداری برای افراد بی خانمان/ گرمخانه موقتی است